1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1214360

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: 4 spelare?
Ja, då kanske Mackelito kan rada upp lite elitprospects på spelare som han scoutat - skall vi säga 10 stycken?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Kevin O Shea: Nu tror jag personligen att det inte blir några fyra stycken. Men man vet aldrig, skadorna vi fått på några av våra spelare kan visa sig vara mer allvarlig än vad som antogs. Nu hoppas jag att skadorna är av lindrigare slag eftersom det är bra spelare som duger gott och väl. Bättre att lägga slantarna på bra ersättningsspelare för Lander och MPS. Så bra som MPS varit på slutet samt så stabil Lander varit hela säsongen är det verkligen stora avbräck. Dock oroar det mig att inga besked kommer beträffande skadornas art. Dessutom undrar jag vad som hämmar Styf.

Annars är kvällens höjdpunkt att följa Dahlén och Nubbens miljonbygge hur det sakta men säkert håller på att rasa ihop. 0-1 i arslet för arslets lag lär öka på missnöjet än mer i Frölundalägret. Hur länge sitter Dahlén säkert om resultaten uteblir i några matcher till? Och hur resonerar Nubben? Tighta polare där Nubben är den person som egentligen är den som skall entlediga Dahlén. Känsligt läge, liksom. Skulle scenariot bli verklighet tror jag att Nubben och Dahlén försvinner tillsammans, hand i hand, ut i vintermörkret.

Kvar står Mats Ahdrian på barrikaden och skriker ut sin övertygelse "we shell over come"


Sv: Apropå nånting...
Småmysig sekvens i Jönköping nyss...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.