Ambroo: att vi förblir obesegrade fram till uppehållet skulle ja tro.
Inlägg: 1214532
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Jag tror inte på nåt. Men visst vore det trevligt om nåt av pisslagen kunde ta och förlora när vi väl har form.
Redigerad kommentar