1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1214590

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Ser bra ut:

"Knäskadade centern Gabriel Karlsson skulle ha röntgats i går, men fick magsjuka. Timo Pärssinen (nacke) kan eventuellt vara tillbaka innan uppehållet, medan Laurent Meunier tidigast är tillbaka direkt efter jul.

Backen Fredrik Sonntag ska träffa en handkirurg på måndag och då ska det bedömas om han behöver operation. Sebastian Erixon (överkroppsskada) väntas vara tillbaka efter uppehållet, medan Pär Styf (fot) eventuellt kan spela i veckan.

Backen Henrik Petré, som punkterade lungan i första matchen för TIK, skulle kunna vara tillgänglig efter uppehållet.

– Det tror jag att han ska kunna vara, säger lagläkaren Örjan Fröjd.

Det är dock högst osäkert om det blir något mer spel då Petrés kontrakt kan brytas till och med den 20 december."

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.