Inlägg: 1214727
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger:
Timrå IK spöade Rögle i Ängelholm med hela 7-2 tidigt i allsvenskan 2000. Jag var till och med på plats. Detta är mindre än tio år sedan. Fan, det har du väl inte glömt (att vi vann alltså)?
Vår framfart i denna serie saknade motstycke. Vi spöade det ena laget efter det andra och hade väl en 10-11 raka segrar tills sviten slutligen sprack, i Mora (3-2). Jag var där också. Mycket trist den gången...
Timrå IK spöade Rögle i Ängelholm med hela 7-2 tidigt i allsvenskan 2000. Jag var till och med på plats. Detta är mindre än tio år sedan. Fan, det har du väl inte glömt (att vi vann alltså)?
Vår framfart i denna serie saknade motstycke. Vi spöade det ena laget efter det andra och hade väl en 10-11 raka segrar tills sviten slutligen sprack, i Mora (3-2). Jag var där också. Mycket trist den gången...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Lule är mer svårbedömt. Deras form suger dock rätt fett, så jag har lite poängvibbar. Men det beror på vilka frågetecken som rätas ut i truppen under morgondagen.