1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1214737

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det är tur man inte bryr sig så mycket. Dina iaktagelser är intressant men knappast mycket mer.
Att Peter Forsberg och Markus Näslund tar fokus från allt annat som händer i elitserien tycker jag är helt naturligt. Fruktansvärt skickliga spelare som spelar i en serie som är riktigt dålig. Klart att Forsbergs och Näslunds val att spela i elitserien får huvudrubriker i kvällsblaskorna.

Timrå var innan säsongen ett oerhört svårtippat lag. Namn som knappt någon s.k expert visste av tillslöt till Timrå. Klart att alla experter sitter där handfallna, tagen av stundens allvar, och förstår absolut ingenting. I alla fall nu när laget går bra. Jag förväntar mig inga huvudrubriker.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.