Där kom chansen att sätta 3:an. Skärpt lir i PP nu!
Inlägg: 1215037
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
John K: Tänk om vi hade ett Powerplay (eller HVs pp)! Vi skulle leda serien klart ;=)