Helt otroligt jävla sjukt att Morgan Johansson inte plockar ut luleåspelaren för fasthållning av klubba i våran zon 2o sekunder innan målet. Äckligt.
Inlägg: 1215215
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Olle: Tänkte också på det. Den var solklar och Johansson tittade exakt dit. Annars en skitperiod med rättvist resultat. Vi måste spela hockey nu i sista annars är det kört.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Olle: Ja det var så jävla uppenbart! Såg han inte, eller valde han att se genom fingrarna? vilket as!