Hahl Bundy: har ingen aning, det ända jag tror mig veta är att han självklart lirar mot Rögle. Vad som händer sedan har jag dock ingen aning om
Tror nog att det bästa för bägge parter vore om han lämnade. Detta förutsatt att Linkan spanat in en ersättare självklart (kanske man ska bjuda på Nylanders?!)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hahl Bundy: har ingen aning, det ända jag tror mig veta är att han självklart lirar mot Rögle. Vad som händer sedan har jag dock ingen aning om
Tror nog att det bästa för bägge parter vore om han lämnade. Detta förutsatt att Linkan spanat in en ersättare självklart (kanske man ska bjuda på Nylanders?!)