Ja det blev en sorglig historia med Anger i Timrå. Är väl bara hoppas att han hittar en ny klubb där han lyckas bättre. Gärna utomlands, vill inte se rubriker typ :
"Södertäljes Anger sänkte klubben där han ratades".
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ja det blev en sorglig historia med Anger i Timrå.
Är väl bara hoppas att han hittar en ny klubb där han lyckas bättre.
Gärna utomlands, vill inte se rubriker typ :
"Södertäljes Anger sänkte klubben där han ratades".