Inlägg: 1215816
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
RocknRolf2: Haha. Med tanke på dina utfall kan man tro att du snarast förespråkar totalt nybygge varje säsong.
Men jag håller med: byt rätt spelare, men håll ner antalet så långt det ö h t går.
Sen Skogs. Jag tror att vi alla kan enas om att Skogs i a f tagit ett par kliv framåt den här säsongen, jämfört med förra. Gott så. Om han sedan blir riktigt bra framåt vårkanten kommer han sannolikt i framtiden att värderas som en ny Kokko om han skulle lämna. Allt enligt lagen 'det var bättre förr!!1'.
Men jag håller med: byt rätt spelare, men håll ner antalet så långt det ö h t går.
Sen Skogs. Jag tror att vi alla kan enas om att Skogs i a f tagit ett par kliv framåt den här säsongen, jämfört med förra. Gott så. Om han sedan blir riktigt bra framåt vårkanten kommer han sannolikt i framtiden att värderas som en ny Kokko om han skulle lämna. Allt enligt lagen 'det var bättre förr!!1'.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
För er som tycker att Skogs är en pånyttfödd messias i höst så vill jag bara påminna om att killen fortfarande har varit inne på flest baklängesmål (20) och har klart sämst +/- (-7) av alla som spelar någorlunda mkt. Föga överraskande...
Killar som kanske inte varit så jättelyckade i år ska vi ändå satsa på att behålla nästa år, med några undantag (varav några förhoppningsvis redan är borta innan säsongen är slut). Brakar vi ner i allsvenskan kan däremot rubbet fara och flyga...
Redigerad kommentar