Inlägg: 1215913
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fan jag blir mer och mer deppad för att jag inte hann med biljetter till den 26 . om de är någon som får förhinder och inte kan gå och ska sälja 2 plåtar så skicka ett brev till mej
Dyker han upp till match är det väl ändå sisådär 50% chans/risk att han återfinns nyduschad på läktaren när andra perioden drar i gång.