RED DEVILS: känns lite långsökt att micke nylander ska hoppa från en lön på 5 miljoner dollar per år till kaffe pengar i timrå . men vad vet man .. kul vore de i alla fall . eller fantastiskt snarare
Inlägg: 1215923
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: precis skulle tro att Micke begär en mycket stor lön. Aldrig under 300k per månad skulle jag tro.