1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614830 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1215934

Sv: Apropå nånting...

RED DEVILS: Själv ansåg jag att Anger var ungefär det man kunde förvänta sig för den ersättning Timrå IK var beredd att pynta. Dessutom tyckte jag nog att det var en okej värvning med tanke på tidpunkten för värvandet. Jag förväntade mig en hyffsat målfarlig kille som inte direkt skulle göra avstamp i Timrå-böckerna, men som heller inte skulle bli bortglömd. Ehh, nu lär han inte bli bortglömd, utan snarare ihågkommen som en enda stor flopp.

Sedan håller jag med dig angående den troliga succén som skulle kunna bli verklighet i Jokerit. Däremot är jag rätt övertygad om att det finns andra, betydligt billigare spelare, som skulle göra succé med en sån som Bremberg. Bremberg är en riktig klasspelare, det är inte Anger. Klubban i isen, stå framför mål, klart och betalt!


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.