1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1216386

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Och matchen slutar stilenligt med att Hynning ger bort pucken.
Vackert! Bra jobbat Timrå!

Man möter ett lag i sämsta tänkbara form, men lyckas gå in i den med silkesvantarna på. Det är så fruktansvärt lamt. Vill man inte gå till slutspel?

Challe har något att tänka på också, när det gäller upplägget inför matcher som dessa. 0 av 9 är totalt jävla oacceptabelt. Vad fan är det frågan om? Hur kan man bli lika jävla tagna på sängen varje gång?

Usch! Hockey är en jävla skitsport!

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Bragd-Birger: Ärligt Birger. Borde vi vara förvånade? Egentligen?
Det är ju Timrå IK vi snackar om.

Nä, nu bryter jag ihop o kommer igen nån gång.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer