Johnny Hazard: Ja jag tycker iallafall att det är för dåligt jag. Så det så!
Vi får en urusel start på denna säsong, vi kommer igen o börjar spela riktigt bra, för att sen när vi själva har gett oss chansen att komma tillbaks, ger bort det hela pga slarv vill jag säga!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vi får en urusel start på denna säsong, vi kommer igen o börjar spela riktigt bra, för att sen när vi själva har gett oss chansen att komma tillbaks, ger bort det hela pga slarv vill jag säga!
Bajskorv!