Inlägg: 1216583
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
DJ Hemp: Haha, Snutten är ett skönt smeknamn.
Han kanske kör det, i dom trängre kretsarna, fortfarande? Kan möjligen förklara värvningsproblemen.
"Hello, I am the spåårtschief in Timrå, you can call me 'the Snutt' '...
Här är ölen gratis, men dom biter inte ändå. Heroinraggningen i kvarteret gick trögt. Sänkte ribban efter ett tag, men fick varken tag på tjeckiskt fultjack eller flygplanslim.
Tänkte göra som kidsen och boffa tändargas. Borde dock ha listat ut innan att man inte skulle göra det med lågan tänd.
Han kanske kör det, i dom trängre kretsarna, fortfarande? Kan möjligen förklara värvningsproblemen.
"Hello, I am the spåårtschief in Timrå, you can call me 'the Snutt' '...
Här är ölen gratis, men dom biter inte ändå. Heroinraggningen i kvarteret gick trögt. Sänkte ribban efter ett tag, men fick varken tag på tjeckiskt fultjack eller flygplanslim.
Tänkte göra som kidsen och boffa tändargas. Borde dock ha listat ut innan att man inte skulle göra det med lågan tänd.
Nu vill jag se på fan, det vill säga att "Snutten" (ja, så löd faktiskt hans smeknamn i högstadiet - "Linkan", who?) ersätter Anger illa kvickt. Med såväl tillgängliga spelare på marknaden som ekonomiskt utrymme är minst en förstärkning en självklarhet inför den framtid (som är vår?). Kör hårt, "Snutten"!