Inlägg: 1216592
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Jag hittar inte en rad om Kolan på nätet mer än ett grattis på hans sambos blogg...
Jag hittar inte en rad om Kolan på nätet mer än ett grattis på hans sambos blogg...
Edit: Nej men visst är det bedrövligt. BB författar några väl kloka i sitt senaste.
Redigerad kommentar