Mackelito: Pärssinen blir kvar i Timrå hur kan du bara tänka tanken....
Inlägg: 1216606
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
I dagens ST:
- Det har inte varit optimalt att bo så långt ifrån min underbara fru nu när hon är gravid. Men i övrigt vet jag faktiskt inte varför det gått så dåligt, säger Niklas Anger.
(Snodde i enlighet med traditionen grannens tidning. Lagom rolig läsning...)
Ja, men då vet vi. Tack och hej, Niklas. Lycka till i La Suisse!
- Det har inte varit optimalt att bo så långt ifrån min underbara fru nu när hon är gravid. Men i övrigt vet jag faktiskt inte varför det gått så dåligt, säger Niklas Anger.
(Snodde i enlighet med traditionen grannens tidning. Lagom rolig läsning...)
Ja, men då vet vi. Tack och hej, Niklas. Lycka till i La Suisse!