ChriZt3r: Varför ska han skicka iväg pucken när han kan lösa det som han gör? Skulle spelare skicka till icing hela tiden i dom där lägena så skulle vi inte få se något annat...
Inlägg: 1216913
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
KniveN: Kan du ärligt säga att han löser det på ett bra sätt? Då ser vi inte hockey på samma sätt. Hellre 22 icing på 2 minuter än ett baklängesmål.