1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614757 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1216923

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
ChriZt3r: Men det är ju inte hans fel att pucken blir kvar i egen zon! Ser du inte att det är Karlsson som stoppar pucken med handen? Den hade gått ut till Corso annars. Hynning kan inte behöva "stå till svars" för det Karlsson gör eller hur?

Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
KniveN: Tycker att detta är fantastiskt.
Det är Hynning som dutteliduttar för mycket.
The End!

Redigerad kommentar


Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
KniveN: Hynning flipp/lobb passar en puck till Karlsson och givetvis ska Karlsson göra ett bättre jobb med att få ut pucken, men om Hynning menar att pucken ska till Corso får han se till att lägga lite kraft bakom och spela rejälare. Hynning har flera lättare alternativ tillgängliga för att spela ut pucken men väljer som vanligt att göra det duttigt och svårt. Hynning borde inte suttit Karlsson i den situation som han gjorde.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.