Tycho: ST vs Dagbladet... haha alltid olika, jag gissar nog på att Dagbladet har rätt som vanligt....
Men snälla, snälla Linkan, värva inte Peter Nylander för helvete.. Och btw man kan ju gissa vilka han menar "Vissa har funnits där hela hösten" hehe en av dessa som funnits länge lär vara Mika Hannula och jag tar han alla dar i veckan före Peter Nylander OAVSETT matchträning.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men snälla, snälla Linkan, värva inte Peter Nylander för helvete.. Och btw man kan ju gissa vilka han menar "Vissa har funnits där hela hösten" hehe en av dessa som funnits länge lär vara Mika Hannula och jag tar han alla dar i veckan före Peter Nylander OAVSETT matchträning.