KniveN: Men vad håller jag på med egentligen? Du är visserligen kapabel att ta emot info, men du tolkar det som en idiot och vill inte ens försöka förstå i största allmänhet och vad du då är det lämnar jag därhän.
Inlägg: 1217060
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Ambroo: Du verkar ju inte ens förstå att pucken kommer ut ur zonen om Karlsson bara släpper den, och du pratar om att folk inte förstår...