Ambroo: Du verkar ju inte ens förstå att pucken kommer ut ur zonen om Karlsson bara släpper den, och du pratar om att folk inte förstår...
Inlägg: 1217062
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
KniveN: Och vad är det som ligger bakom det då? Jo... Nr 7, Fredrik Hynning! Allt, allt, allt handlar och har handlat om det... Och det hela, hela, hela tiden...
Jag orkar inget mer nu.
Tänk om man vore lika uthållig i sitt masturberande.
Du får sista ordet i detta oerhört otroligt viktiga ämne.
Jag orkar inget mer nu.
Tänk om man vore lika uthållig i sitt masturberande.
Du får sista ordet i detta oerhört otroligt viktiga ämne.