1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614757 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1217094

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
diffe: I och med ditt inlägg så avslutas därmed diskussionen om Hynning och övergår till: Hur j-a sämst är Caslava - igentligen??!!11

Jag ser fram mot ett nytt, spännande, samtalsämne.

Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
250kg kärlek: Jag har aldrig sagt att Caslava är en dålig back, han är väl den bästa vi har i Timrå. det jag menar är att som vanligt så finns det så otroligt duktiga, kunniga personer här inne som snackar om att tex Hynning har ett kroppsspråk som gör honom dålig. Han har inte varit bra det kan jag hålla med om. Men det måste väl finnas annat att diskutera, eller? Kan ett forum bara handla om hur dåliga spelare är? Kan det inte kallas trångsynt!???




Det kanske var en dålig jämförelse av mig, men jag tror ändå att ni fattar mitt tidigare inlägg.

Men fortsätt ni att kasta skit om ni mår bra av det!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.