Inlägg: 1217197
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
diffe: Hur svårt tycker du att det är att ge Challe positiv kritik?
Även om jag också är negativ till Challe kan man ju inte inbilla sig att det därmed är en objektiv sanning. Lika lite som det är det när någon sågar Skogs eller Hynning.
Som vanligt: tycker du att det är för mycket negativ kritik, ge positiv själv. Att gnälla på dom som gnäller ger sällan särskilt mycket. Sen kanske det inte ger så mycket att gnälla på den som gnäller på dom som gnäller, men...som sagt. Åsikter är en lustig företeelse.
Även om jag också är negativ till Challe kan man ju inte inbilla sig att det därmed är en objektiv sanning. Lika lite som det är det när någon sågar Skogs eller Hynning.
Som vanligt: tycker du att det är för mycket negativ kritik, ge positiv själv. Att gnälla på dom som gnäller ger sällan särskilt mycket. Sen kanske det inte ger så mycket att gnälla på den som gnäller på dom som gnäller, men...som sagt. Åsikter är en lustig företeelse.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
diffe: Jag vill påstå att det är jävligt lätt att klaga men otroligt svårt att ge beröm. Vi talar ofta om det på jobbet, just detta att ge varandra en klapp på axeln och säga "Bra jobbat!". Likt förbannat sker det nästan aldrig. Däremot diskuteras saker ofta när något inte är bra. Jag tror inte vår arbetsplats är unik i det fallet.
Det är så här de allra flesta fungerar och har gjort så sedan lång tid tillbaka.
Är det så svårt att ge det?