Inlägg: 1217314
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Det handlar nog mera om att bjuda utvalda sponsorer på julbord. Vad som sägs "under bordet" lär vi inte få veta. Det verkar mest som om Linkan avvaktar, avvaktar och avvaaaaktaaaar. Och sen har "tåget gått" och han står kvar på perrongen.
Meunier tränade på is i går och Gabriel Karlsson går för fullt. Finns det kanske ett liv efter jul trots allt.