1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1217326

Sv: Apropå nånting...
John K: Problemet är att de flesta av oss supportrar vill se några nyförvärv med tanke på situationen o det som komma skall.

Om det sen blir nåt det vete fåglarna o det är det som är så frustrerande. Vi tycker inte att det här laget håller fullt ut spec. inte när 2 av dom mest tongivande spelarna är borta o att Anger lämnat, som inte gjorde nån glad i o för sig, men som gör att vi behöver få in fler forwrds gärna minst lika bra som grabbarna o mycket bättre än Anger.

Vi har inte "råd" att spela JS o KS alltför mycket som nån 4:e lina.
Hur Timrå tänker har man ju ingen aning om men man är ju inte så lite orolig, iallafall jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer