Hahl Bundy: Ang Gnaget och KHL. Om de får gå till KHL så får de en jädrans massa pengar från ligan. Nu förtiden kallas det visst pengatvätt. ;-)
Inlägg: 1217769
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...så är det väl fan att vissa inte kan vistas i ett civiliserat samhälle. Fy fan för ligister!