Inlägg: 1217992
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
haggen: instämmer i det du skriver men jag vill lägga till skogs...
erixon, granath å sonntag försker men deras bössor stannar på cal 22
erixon, granath å sonntag försker men deras bössor stannar på cal 22
Sv: Apropå nånting...
Dags för Mattias Karlsson nu att...
* Börja använda sig fysik
* Börja skjuta slagskott
Kan väl inte vara så svårt?
* Börja använda sig fysik
* Börja skjuta slagskott
Kan väl inte vara så svårt?
Börjar bli trött på Karlssons träningar/uppvärmningar med fina slagskott men under match är det dragare som gäller.
Verkar vara en blandning av Jesper Jäger och Lotvonen.
Lotvonens skridskoåkning/närkampsspel och Jägers oförmåga att skjuta slagskott.
Skall tilläggas kanske att Jäger aldrig sköt slagskott varken på träning eller match.
Styf och Caslava är väl de backar som har en bössa som duger så hoppas de lirar mot Modo för vårt PP behöver skott från blå, se bara på Petrasek i HV.
En som jag tycker är livsfarlig i PP och skall bänkas i denna spelform är Moe, han kan inte skjuta (ofta isare på närmaste forward), tar han skott så täcks de lätt ut i mittzon, stor risk för mål i baken.
Hoppas Challe gnuggar på PP/BP under ledigheten.