Inlägg: 1218002
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: I Brynäs var Kolan väldigt ung. Den senaste sejouren i Färjestad var han dock väldigt bra och dominerade då matcher, främst i slutspelet. Men det var under andra förutsättningar. Då kom han underifrån och överraskade och hade inte samma press eller roll i laget.
Så frågan är igentligen vilka förväntningar man ska ha på honom. Främst är det hans fysiska spel som måste bli bättre, det fruktade skottet vet jag inte om det verkligen stämmer så där jättebra. Hyffsat skott är en mer rättvis bild skulle jag nog vilja påstå.
Han har mer att ge och bör kliva upp ett par snäpp efter juluppehållet. Men mina förväntningar var nog för högt ställda på den killen.