Inlägg: 1218055
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hur äre me er Timråbröder (höll på att skriva brudar).
Har ni tankat upp inför julen.
Putsat på ladan så den är fin när vi kommer på besök.
Satt upp kravallstaketen.
Satt senilsnören på knylans trumpinnar.
Satt munkorg på Uno G
Stämt banjon
Kort å gott - är ni beredda?
Har ni tankat upp inför julen.
Putsat på ladan så den är fin när vi kommer på besök.
Satt upp kravallstaketen.
Satt senilsnören på knylans trumpinnar.
Satt munkorg på Uno G
Stämt banjon
Kort å gott - är ni beredda?
det är väl lite så Ovetjkin fungerar fungerar med...
Jag gillar den där lite desperata jag vill vinna mentaliteten.
Jag vill minnas vinsten mot lhc borta med 0-6 i fjol...
alla anfall inleddes ju typ med ett skott mot mål
jäv*a nice att se faktiskt...