mikenomad: Lite lågt kanske... "Koalan". Det blir så på skåniska.
Inlägg: 1218163
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: He he....lågt var det...fast som gammal skåning (bodde i Trelleborg när jag var 2 år tills jag blev 4) skulle jag vilja korrigera. Men då tappar vi poängen..."Kolan" på skånska torde bli "Kaolan".
Redigerad kommentar