1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1218275

Sv: Apropå nånting...
Icing-Ove: Aja ni försöker med Engelska ni också men ni blev avslöjad när det blev mer än 3 ord.
Sen blev det fel för er i översättningsbanken tydligen "The heart of hockey" ska ju vara "The Fart of hockey".
Men ni kan ju inte lita på dessa gratis översättningsprogram det har vi ju sett idag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:
Ni litar inte på de engelska översättningarna så Timrå lanserar slogan:
"De e svårt och hårt me hockey"
Spendera en timme med Challe och inse hur svårt det är att leda Timrå, det är faktiskt mycket svårt, säger Challe. Jonte håller med, det var ju hårt att bo i Sundsvall och spela i Timrå, mycket svårt, och svårare blev det. Kändes hårt!

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.