Inlägg: 1219255
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2009-12-28
PEAP: Dessa julattribut var nog ur kroppen redan på annandagen skulle jag tro. Om du inte menar dina egna ben förståss, där kanske det sitter i längre.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2009-12-28
Är det några som skall på Allstar i city och se matchen i kväll?
Hög press låter som en god idé.
Skinkan, köttbullarna och snapsen borde vara ur kroppen nu så förhoppningsvis är det piggare ben ikväll.