Inlägg: 1219221
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2009-12-28
Hahl Bundy: Det hade smakat om Meunier hade varit spelklar i en sån här match men som sagt, det är bara att jobba och kötta.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2009-12-28
Hahl Bundy:
Hög press låter som en god idé.
Skinkan, köttbullarna och snapsen borde vara ur kroppen nu så förhoppningsvis är det piggare ben ikväll.
Hög press låter som en god idé.
Skinkan, köttbullarna och snapsen borde vara ur kroppen nu så förhoppningsvis är det piggare ben ikväll.
Men med tanke på att 3 av deras bästa backar är borta så vill jag se en hög forechecking o en hög press med fart under skridskorna. Trampa trampa jobba jobba o vräk in pucken.
Hoppas Sonnenberg har fått bort segheten i benen liksom Timo o Nylander bla.
Seger är inget alternativ. Det är ett Måste!