Inlägg: 1219295
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2009-12-28
BlackBay: Ja om SAIK gör det, så är dom ju inte dom första som gör det, tror att SSK, Modo, Rögle, alla har visst haft en negativ trend, men sen när ett möte med TIK står på programmet har allt vänt, helt sanslöst egentligen.
Är ju som allmänt kännt att dåliga trender bryts mot just Timrå..... är uppe i norr över julen o det gick till o med att läsa om detta fenomen i deras tidningar så det är tydligen ett allmänt begrepp runt om i landet nu