RED DEVILS: Ja ser man det så då är det ju solklart,,, Då borde det vara konsekvent så att ALLA puckar som går i mål utom med hjälp av klubban skulle underkännas, då borde det inte bli någon disskution. och då borde Rögle stå på ca 0 poäng i årets ES.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ja ser man det så då är det ju solklart,,,
Då borde det vara konsekvent så att ALLA puckar som går i mål utom med hjälp av klubban skulle underkännas, då borde det inte bli någon disskution.
och då borde Rögle stå på ca 0 poäng i årets ES.