MB: Han har åtminstone varit bättre än en par-tre andra. Det är "stjärnorna" som sviker.
Inlägg: 1219474
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2009-12-28
Ambroo: Ja då är det ju riktigt kasst måste jag säga.......