Ambroo: Ja då är det ju riktigt kasst måste jag säga.......
Inlägg: 1219484
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2009-12-28
21-4 i skott. Skön period. Detta mot ett SAIK som förlorat typ 8 raka och såg helt värdelösa ut när matchen startade. Tog en period innan Timrå fick dom att se ut som världsmästare.
Patetiskt. Som sagt.
Patetiskt. Som sagt.