Inlägg: 1219490
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2009-12-28
Bragd-Birger: Det är ju det jag försöker få fram. Om ett lag har haft problem en massa matcher innan dom möter Timrå, så löses alla problem genom att ställa sig på samma is som dom, då vänder allt.
Patetiskt. Som sagt.