1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1219651

Sv: Rekordmatchen
DJ Hemp: Hynning kommer ju att frysa..Nr:33 fryser ihop fullständigt om dom inte tömmer i han Glykol!Glöm det där,inget för Timråspelarna en massa svärmorsdrömmar som är rädda för kyla och hockeyproppar!:)

Svarskommentarer

Sv: Rekordmatchen
Långben m fl:

Ja, det är sant. Vi kommer alla att frysa. Men det vore det värt. Detta tror jag skulle bli en succé. Några extraläktare och många jävlar skulle kunna tryckas in. Intresset i bygden finns ju onekligen. Vad talar egentligen emot?

Sv: Rekordmatchen
Långben: kul kommentar av boork tror tillexempel en sån som fredrik petterson alldrig spelat på en uterink. säger ju lite om den generationen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer