1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1219644

Rekordmatchen
Hur cool som helst. Har sett på den sedan hemkomsten. Drygt 30 000 på Ullevi och en magisk stämning. Varför inte göra något liknande i Sundsvall? 10 000 på Norrporten Arena borde säkert gå att locka. Om ett år i ett "derby" mot MoDo eller? Jag är på! Vad säger ni andra...?

Svarskommentarer

Sv: Rekordmatchen
DJ Hemp: Nog vore detta skojigt, en riktig happening. Är det möjligt lägga en is-oval på Norrporten, utan ett jättejobb=dyrt?
Vad skulle det istället kosta att bygga läktare vid en bandy-plan, Gärde elr Söråker e.dyl? Som sagt, lite fascinerande att många av dagens "glaslirare" ALDRIG spelat på uterink, börjat med att skrapa, sen "dra matta" med varmvatten , röra på slangen osv. Nostalgi!!

Sv: Rekordmatchen
DJ Hemp: Ja, det måste väl, tyvärr, bli till Sundsvall vi får bege oss för att kunna skapa nåt som duger i publikväg. För i Timrå går det väl knappast att bygga upp nåt som duger..?

Sv: Rekordmatchen
DJ Hemp: Hynning kommer ju att frysa..Nr:33 fryser ihop fullständigt om dom inte tömmer i han Glykol!Glöm det där,inget för Timråspelarna en massa svärmorsdrömmar som är rädda för kyla och hockeyproppar!:)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer