DJ Hemp: Nog vore detta skojigt, en riktig happening. Är det möjligt lägga en is-oval på Norrporten, utan ett jättejobb=dyrt? Vad skulle det istället kosta att bygga läktare vid en bandy-plan, Gärde elr Söråker e.dyl? Som sagt, lite fascinerande att många av dagens "glaslirare" ALDRIG spelat på uterink, börjat med att skrapa, sen "dra matta" med varmvatten , röra på slangen osv. Nostalgi!!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Vad skulle det istället kosta att bygga läktare vid en bandy-plan, Gärde elr Söråker e.dyl? Som sagt, lite fascinerande att många av dagens "glaslirare" ALDRIG spelat på uterink, börjat med att skrapa, sen "dra matta" med varmvatten , röra på slangen osv. Nostalgi!!