Inlägg: 1220353
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30
Blizzard: Som den gamla klyschan säger: "man är ansvarig för sin egen klubba", det spelar ingen roll om förseelsen var med avsikt eller inte.
1. Det var omedvetet av Corso att skada honom och inget regelbrott gjordes
2. Det var inte högklubba!
Alltså, han skador hohnom omedvetet utan att göra något regelbrott, vad ska han få utv för då hade du tänkt, blod på isen, utv för nedskräpning kanske.