Olle: så du anser alltså att han slog han i ansiktet med klubban . själv tyckte jag klubban var där redan och ett ansikte slår klubban
Inlägg: 1220374
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30
superfalle: Ja då är det altså Luleå spelaren som ska ut 10 min för face in the stick:)?
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30
superfalle: Han SLOG inte klubban i ansiktet på luleåspelaren, det ser man sällan vid highstick-situationer öht. tycker jag.