1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1220623

Sv: Apropå nånting...
Manderville:

Får dom lön också!? :)

Det är förjävligt! många av dom tjänar ca 100.000:- i månaden och mer, lite jävla hjärta kan dom väl visa sin arbetsgivare för den slanten!

Skäms!

Timrå IK är dom bästa.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
The Fat Bastard: Det Timrå-spelarna visade igår ,har präglat hela året, ingen kan..vill ta tag i spelet som heter KÄMPA-OFFRA en del har inte den talangen

När inte alla drar åt samma håll går det så här
När en del skiter i det , gör dom andra det också
En del gör sådana misstag att man undrar ..hur KAN han DET,spelar han i rätt serie???( han är back)

Tyvär tar vi med detta nästa år också
Tittar vi på helheten har vi inget bra lag
Om vi klarar oss , är det med GUDS försyn

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer