1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1220644

Sv: Apropå nånting...
The Fat Bastard: Det Timrå-spelarna visade igår ,har präglat hela året, ingen kan..vill ta tag i spelet som heter KÄMPA-OFFRA en del har inte den talangen

När inte alla drar åt samma håll går det så här
När en del skiter i det , gör dom andra det också
En del gör sådana misstag att man undrar ..hur KAN han DET,spelar han i rätt serie???( han är back)

Tyvär tar vi med detta nästa år också
Tittar vi på helheten har vi inget bra lag
Om vi klarar oss , är det med GUDS försyn

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nybbe: Han spelar kanske i fel lag den backen, för så dåig var han väl inte i landslaget han fick ju godkänt. Förmodar att vi tänker på samma spelare. Varför blir spelarna så dålig när dom kommer till Timrå nuförtiden?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer