Inlägg: 1221091
Svarskommentarer
Sv: Positiva tråden
Dr Fåne eller Mr Idiot? Det är roligare att välja den förstnämnde. Nu tar vi med oss det positiva från kvällen:
# B Svensson gjorde ett viktigt mål och motiverade ledningens intresse för att förnya hans kontrakt.
# Lindbäck tände till lite extra mot sina före detta klubbkamrater och höll siffrorna nere.
# Åkerlund höll nollan!!!
# Timrå IK ville så mycket, visade ett sådant vilja och engagemang, att vi drog på oss en "too many players on ice"-utvisning.
# Kahnberg var snäll och avstod från att göra ett hattrick där i slutet.
# SSK förlorade och därmed tappade vi bara ett mål till de ovannämnda i kampen om att undvika kvalserien!!!1
# Vi fick ett självmål samt ett underkänt mål med oss!!!!!1
Jag kommer på hur mycket som helst, men nu får någon annan fylla på!!!?09
# B Svensson gjorde ett viktigt mål och motiverade ledningens intresse för att förnya hans kontrakt.
# Lindbäck tände till lite extra mot sina före detta klubbkamrater och höll siffrorna nere.
# Åkerlund höll nollan!!!
# Timrå IK ville så mycket, visade ett sådant vilja och engagemang, att vi drog på oss en "too many players on ice"-utvisning.
# Kahnberg var snäll och avstod från att göra ett hattrick där i slutet.
# SSK förlorade och därmed tappade vi bara ett mål till de ovannämnda i kampen om att undvika kvalserien!!!1
# Vi fick ett självmål samt ett underkänt mål med oss!!!!!1
Jag kommer på hur mycket som helst, men nu får någon annan fylla på!!!?09
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Tack Andersson!