Inlägg: 1233184
Svarskommentarer
Sv: Positiva tråden
DJ Hemp: Härligt med lite positiva tomgångar! Jag fyller på!
# Kul att laget lyckades ta sig ner ända till Gävle, trots all snö. Fighting spirit!!
# Vare sig Sonntag, Styf eller Karlsson gjorde bort sig. Fortsätt så!!1
# Challes hy såg förvånansvärt fin ut. Det vänder, Challe! I a f acnemässigt!!1
# Pääjärvis gula hjälm var rolig. Den skrattade vi högt åt i tv-soffan. Hoho!
# Moe sköt ett skott som nästan, nääästan missade benet på motståndarbacken. Nästa gång!!1
# Nylander! Det räcker så!"
# Jag råkade klicka fel i sista perioden, och istället för Timrås mäktiga upphämtning fick jag se 'behind the scenes: Hem till gården'. Tempochock!!1
# Kul att laget lyckades ta sig ner ända till Gävle, trots all snö. Fighting spirit!!
# Vare sig Sonntag, Styf eller Karlsson gjorde bort sig. Fortsätt så!!1
# Challes hy såg förvånansvärt fin ut. Det vänder, Challe! I a f acnemässigt!!1
# Pääjärvis gula hjälm var rolig. Den skrattade vi högt åt i tv-soffan. Hoho!
# Moe sköt ett skott som nästan, nääästan missade benet på motståndarbacken. Nästa gång!!1
# Nylander! Det räcker så!"
# Jag råkade klicka fel i sista perioden, och istället för Timrås mäktiga upphämtning fick jag se 'behind the scenes: Hem till gården'. Tempochock!!1
# B Svensson gjorde ett viktigt mål och motiverade ledningens intresse för att förnya hans kontrakt.
# Lindbäck tände till lite extra mot sina före detta klubbkamrater och höll siffrorna nere.
# Åkerlund höll nollan!!!
# Timrå IK ville så mycket, visade ett sådant vilja och engagemang, att vi drog på oss en "too many players on ice"-utvisning.
# Kahnberg var snäll och avstod från att göra ett hattrick där i slutet.
# SSK förlorade och därmed tappade vi bara ett mål till de ovannämnda i kampen om att undvika kvalserien!!!1
# Vi fick ett självmål samt ett underkänt mål med oss!!!!!1
Jag kommer på hur mycket som helst, men nu får någon annan fylla på!!!?09
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar