Knylan: Vi gör en ganska ok 1-a match som vanligt på bortaturnen. 2-a matchen brukar vara betydligt sämre, hoppas att trenden bryts åt rätt håll för en gångsskull! (Det börjar rinna iväg nu)
Inlägg: 1221294
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-01-02
Det börjar kännas som att man glömt charmen med att hålla på den här skitföreningen. Det var kul där ett tag.